17 Mart 2009 Salı

RENGARENK BİR BAĞIMLILIK BENİMKİSİ:)



inanılmaz seviyorum kırtasiye alışverişlerini. içeriye girince dünyam değişiyor sanki kaybolup gidiyorum kalemlerin,defterlerin arasında.
şu keçeli kalemlerden 1 kilo,pastel boyalardan 2 kilo olsun, aaa birazda kuru boyalardan alayım lütfen demek istiyorum bazen :)yani market alışverişi gibi kırtasiye alışverişi yapmak süper olurdu. evimin yakınlarında sürekli gittiğimiz bir kırtasiye dükkanı var. sahipleri ile artık ahbap olduk. haftada 1 kez mutlaka uğruyoruz ve tabiki almadan da asla çıkmıyoruz. bir dönem 3 hafta üstüste gidememiştik. acayip endişelenmişler,herşeyin yolunda olup olmadığını sormuşlardı:) yani o derece bağımlıyım:)
keşke bütün bağımlılıklar bu kadar renkli,keyifli ve zarasız olsa değil mi?

2 yorum:

pinomino dedi ki...

Aynı hisleri paylaşıyoruz Şuşucumm... Hiç doymam kalemlere boyalara.. evde her tip boyadan kutu kutu var...
Ayrıca Öykü ile aynı gün doğmamız beni çooook mutlu etti:)) Benim için kocaman öp onu oldu mu:D
sevgilerrr..

ŞuŞu dedi ki...

pinocum öyküyü kocaman öptüm,hatta bu sana pinodan bir öpücük dedim.
bu arada öykü de sıkı bir pino takipcisi:)
merakla ve sevgiyle takip ediyor tüm çizimlerini.

sevgiyle kal pinocum.