13 Ekim 2009 Salı

spor ayakkabı bağımlılık yapıyor bence


Cici bici bir elbise aldım kendime,ki çok sık elbise almam. Kot pantolondan daha rahatı yok bana göre,ha birde eşofman var ama her zaman giyilemeyecek kadar rahat o da:)
Elbise alma kısmı oldukça kolay olmuştu. Denedim beğendim ve aldım.
Sıra elbiseme uygun ayakkabıya geldi ama ayakkabılığımda elbiseme uygun bir tane bile ayakkabı yoktu,hangi kutuyu açsam içerisinden spor ayakkabı,sandelet,yazlık terlikler çıkıyordu.

Sanırım artık şık bir ayakkabı edinmemin zamanı geldi (anneme göre geldi geçiyor bile)deyip düştüm yollara.
Hangi ayakkabıyı beğensem,sağımda solumda iki kişi olmadan yürüyemeyeceğim uzunlukta topukları vardı.Ki onların üzerinde durabilen hatta durmakla da yetinmeyip yürüyebilen hatunları takdir ediyorum çok:) Ama hiçbir zaman bana göre olmadılar.
Onlar o uzun topukların üzerinde geze dursunlar ben istediğimi bulabildim mi?
Hayır bulamadım.

Yani ne oldu?Elim boş döndüm alışverişten (ki buda sık yaptığım birşey değildir:)Ama pes etmek yok bulana kadar çırpınacağım çoğu normal hatun gibi. Benim için bahşedilmiş bir ayakkabı var ve mutlaka bulmalıyım onu:)

Hahahaaaa şaka şaka henüz kafayı yemedim. Hiiiçte umrumda değil ayrıca. Giyerim mis gibi converselerimi bakarım keyfime.
Hani arayıpta bulamadığım o ayakkabı birgün bir yerlerde göz kırparsa beni al diye,o zaman üzerini atlarım belki:D

4 yorum:

Miyozu dedi ki...

kesinlile benimde durumum aynı hele hele 3 aydır ayağımdan çıkarmadığım spor ayakkabılarımı düşünürsek... ne kumaş pantolanlar beni bekliyor dolapta, ayakkabı yok diye giymediğim:)) sevgiler canım :))

Sibelbek dedi ki...

Canım sende takım elbisenin altına spor ayakkabı giyenler misali geçirirsin converselerini elbisenin altına, olur biter! :P

ŞuŞu dedi ki...

zuzum,beni nasılda anlarsın sen o zaman:))

ŞuŞu dedi ki...

sibelciğim,bu gidişle öyle olacak sanırım:D