21 Ocak 2010 Perşembe

GAMİ'DEN MİM



 Gami'den izler demiş ki seni mimledim hadi yaz bakalım.

Aslına bakarsınız öyle acayip ilginç tarafları olan bir insan değilim yada bana çok sıradan gelen şeyler size ilginç gelebilir yahut tam tersi.

- Çoğunlukla tam bir düzen manyağıyımdır hatta hayatımdakilerin sırf bu yüzden burnundan getirebilirim fakat bazen etraf hallaç pamuğuna dönmüş umrumda bile olmaz işime bakarım.
-Acayip bir çöpçüyümdür.Nerede ıvır zıvır varsa toplar istiflerim elbet işe yarar mantığıyla. (yaradığı oluyor ama)
- Yapamayacağımı bildiğim bir işi bile denerim,denerimmm çünkü aklımın bir köşesini sürekli kemirir durur yapabilirmiydim acaba diye.
- Hastalık dönemlerimde hayıflanmaktan,ilgi görmekten nefret ederim,acı çekmeninde kendi göre güzel bir tarfı vardır bana göre,yaşadığım anlamına gelir .(çaresi olmayan hastalıklardan bahsetmiyorum tabi ki)
- Bana yapılan kötülüğü asla unutmam, yapanı silerim ama silmeden önce onu yaptığına pişman ederim.
- Kalem tutkunuyumdur,yüzlerce kalemim vardır. Ara sıra hepsini çıkarır hayranlıkla bakar ve tek tek severim.
- Karşımda ki insanın bana sinir olacağını bilsemde hiçççç rol yapmam,olursa olsun valla ben bildiğim söylemekten şaşmam

Aaaa yedi olmuş,ilginç gelir mi bilmem ama benden bu kadar.
Bu mim blog camiasında bakıyorumda elden ele gezmekte,bende almayanlara baktım veee

Sibelim'e
frambuazlı ruh pastasına
Duyguya
Leylak Dalı'na attım pası. Hadi kolay gelsin:)

3 yorum:

Sibelbek dedi ki...

ah ah, tüm çamaşırlarım ortaya dökülecek şimdiii :P

duygu dedi ki...

çırılçıplak kalacağım bir mim daha...
hadi hayırlısı...

ŞuŞu dedi ki...

Sibelciğim,dört gözle bekliyor olacağım.
Duygu,okudum yazını çok alemsin:)