5 Şubat 2010 Cuma

BU ARALAR BEN

14 yorum:

sünter dedi ki...

Insanlik hali:)
Zaman zaman hatta cogu zaman hangimizin olmuyor ki?
Ama geciyooooor:)

kutupayusu dedi ki...

benim ömrüm böle geçiyo galiba :P

nazpek dedi ki...

hep aynıyız be gülüm

ŞuŞu dedi ki...

sünter,dimi yaa insanız biz:)))
evet evet kesinlikle geçiyor ama ara sıra aklımı da yokluyor hani:D

ŞuŞu dedi ki...

kutupayusu,offf ne zormuş :D

ŞuŞu dedi ki...

nazpek,haklısın aslında çoğunluk böyle yaşıyor,allahtan ara sıra geliyor benimkiler:)

duygu dedi ki...

hehe ama çok şekersin...

Tibet'in annesi dedi ki...

Benim de bu aralar kafamda bin tilki dolaşıyor, bininin de kuyruğu birbirine değmiyor?????

ŞuŞu dedi ki...

duygu sende,sende çok şekersin:)

ŞuŞu dedi ki...

sibelciğim,mevsimselmiş geçer diyorlar korkma:))

Tibet'in annesi dedi ki...

sen kuyruğu birbirine değmeyen Sibel çiz benim için :) gülünce geçer :D

ŞuŞu dedi ki...

sibelciğim anlaştık,bu arada önümüzde ki hafta sonu istanbula geleceğim:)

Nukima dedi ki...

Bayyıldım çizimlere tebrikler :))

ŞuŞu dedi ki...

Nukima,hehe teşekkür ederim,sevindim beğendiğine:)