8 Nisan 2010 Perşembe

Öykü ve sınıf arkadaşlarının gösterileri olacak önümüzde ki hafta,ben de davetiyelerini hazırladım ufaklıkların.

Öykü ve erkek arkadaşlarından biri,Barış Mançonun bir şarkısını seslendirip dans edeceklermiş,Öykü hem heyecanlı hemde çokk mutluydu.Ta ki dünkü provaya kadar.
Dün akşam eve  bir karış suratla geldi,sordum anlatmak istemediğini söyledi,üsteledim offf anne ya dedi ve yine anlatmadı.
Anne dururmu?Öyküden gizli saklı öğretmeni aradım.
Öykü'nün prova sırasında ağlamaya başladığını ve bu rolden vazgeçtiğini öğredim,Firuzenin gösteriye bir hafta kala yaşanan bu duruma çok bozulduğunu ve üzüldüğünü,Öykü'ye yarına kadar düşünmesi için bir süre verdiğini,kararı hala hayır olursa diğer rollerden de çıkarılacağını öğrendim.

Öykü'nün yanına dönüp tekrar ağız arama çalışmalarıma devam ettim,istiyordum ki ondan dinleyeyim olup biteni ve nedenlerini.
Uzun bir süre uğraştıktan sonra neden rolünden vazgeçtiğinin sebebini öğrendim.
Peruk yüzündenmiş:)
Evet evet yanlış okumadınız bildiğimiz peruk yüzünden, Rol arkadaşına Barış Manço'ya benzesin diye taktıkları peruk Öykü'nün midesini bulandırıyormuş,hatta Selimin kafasında o varken ona bakamıyormuş,ya peki o peruk onunda bir yerlerine değerseymiş:)
Gülmedim ama zor tuttum kendimi,çokkk ciddi bir konuyu konuşurmuş edasıyla ona tiyatro oyuncularından ve kostümlerinden örnekler verdim.

Offf Öykü sen alem çocuksun ve ne kadar da huylu.Selim o peruğu kafasına takmakdan şikayetçi değilken bizimkine neyse.Hayy Allahım:)

9 yorum:

Aslısın dedi ki...

Of çok şeker yaa :)) Tahmin edebiliyorum peruğa baktıkça ne hissettiğini, hatta sanki peruğa dokunmuş gibi oldum peruk dedikçe :)
Davetiye de çok tatlı olmuş.

nohut oda dedi ki...

ıyy bende cok tıksınırım peruktan haklı cocuk..
davetıye harıka olmus bu arada..

Unknown dedi ki...

Ayyy ne yapsın annesi,huylanmış bir kere.. :)))

Delfina ; dedi ki...

Çocuk işte :)) binbir görselle yoğrulan beyinlerinde neler var daha kimbilir.davetiye çok güzel,güzel gösterisini herkes izlesin Öykü'nün...

zühra dedi ki...

Davetiyeye bittim. Öykü ye gelince haklı valla. İçine sinmiyorsa ne yapsın. Belki kötü kokuyordur.Belki dokunduğunda yapış yapıştır. Bazı peruklarda olur. Haklı çocuk boşver takmasın. Eminim daha güzel bir gösteri yapacaktır.

Meral Erdoğan dedi ki...

mutlaka baska gosteriler olacaktir. lutfen uzulmesin oyku...

davetiye sahane!

ŞuŞu dedi ki...

Öykü düşünmüş ve devam etmeye karar vermiş:)bakalım nasıl birşey çıkacak ortaya,tam oyunun yarısında kaçacak mı,surat ifadesi nasıl olacak merakla bekliyorum:D

Sibelbek dedi ki...

tam soracaktım sonuç ne peki, tümüyle vaz mı geçti diye, katılmaya karar verdiğini yazmışsın. izlenimlerini merak ediyorum, mutlaka yaz :)
davetiye de şahane olmuş, ellerine sağlık :)

ŞuŞu dedi ki...

sibelciğim,hıh işte devamı öyle oldu:)
ve tabiki teşekkür ederim canım...