7 Aralık 2010 Salı

Offf,Pufff,Püfff,Ayyy,Iyyyy....

Offf,püff,puff,ayyy,ıyyy gibi  nevi nevi yazabilirim şu an tamda buraya.
Çiziyorum hopp siliyorum,çiziyorum hoppp tekrar siliyorum. Yok,cık beğenesim yok hiç birşeyi bugün,zaten ters tarafımdan kalkmış gibiyim. Kendim kendimle didişip duruyorum.

Ocak ayında yeni bir dergi ilk sayısıyla merhaba diyecek bizlere,evet diyecek ama kapak çizilebilirse:(
Sonra ilerleyen günlerde cici bici bir süprizimiz olacak,olacak ama benim şu hey heylerim çekip giderde ben birşeyler çizebilirsem:(

Neyse kaçayım ben,biraz daha daraltıp bunaltayım kendimi.

8 yorum:

GÜL'ÜMSE dedi ki...

Sevgili ŞuŞu aynı miskinlik bende de var..havaların etkisi olsa gerek..çizimlerinizi çok sevdim..tebrikler..sevgiler..

yıldız dedi ki...

Daraltmadan bunaltmadan güzel bir mola ver,sonrası gelir şekerim;)

sünter dedi ki...

aha sanki ayci´yi okudum.
Nasilda tanidik haller:))

Burcu Çalışkan dedi ki...

yeni heyecanlar desene şuşucuğum, kolay gelsin tabii yanında ilham perilerinle :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bak simdi git kendine once bir browni al.
ya da negro. bir bardak sütle miss gibi kakaonun tadına var.
kafanı pencereden uzat, havayı hisset. gözlerini kapat. bu havada nerede olmak isterdin. onu hayal et.
belki bir deniz kıyısında, güneşi yüzünde, kopuklerin hisirtisini kulaklarinda hisset. miss gibi deniz kokusunu duy ve icine cek.

simdi gozlerini ac ve haydi bakalim, birbirinden guzel cizimler yap bize :)))

ŞuŞu dedi ki...

Kızlar normale döndüm galiba(bknz:bir sonra ki post:),galiba diyorum çünkü oldukça dengesizimdir güven olmaz sağıma soluma,bir bakmışsın daha beter offflayıp puflarım:)

Sünterciğim geleneksel sıkılmalar yani,yoksa var mı bizde bir tuhaflık bilemedim ki:)

Frambuazım ruhum pastam ahh ben nerelerde olmak isterdim şu aralar. dediğin gibi yaptım,(söz dinlerim ben:)gözlerimi kapattım düşündüm ama açınca daha bir acılı oldu sanki:)
Öperim seni.