11 Şubat 2011 Cuma

Kağıttan Gemiler...


Düş Sokağı Sakinleri - Mor Yel

20 yorum:

kırmızı bandana dedi ki...

:) çook güzel

Meral Erdoğan dedi ki...

cok guzelsin sen!

Bugday Tanesi dedi ki...

Devam edıyoruzzz :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

şuşuuuu, bende böyle resimler yapıyorum, ama yağlı boya...

Profösör dedi ki...

Devamını görelim değil mi?

Adsız dedi ki...

ŞuŞu !! bu harika olmuş. Şeyy hmm bişy soracaktım ama çekiniyorum ! Bu çizimi ben türkiye'ye dönünce Ashley'nin odası için çıkartıp asmak isterim duvarına sen izin verirsen olurmu ?? Haziranda geldiğinde biraz değişiklik olsun istiyorum onun için? Umarım kızmadın ?

Adsız dedi ki...

bana mail yazabilrsin çünkü geri yapılan yorumlara üye olsamda mailime gelmiyor yapılan yorumlar.İstersen yorum olarak benim bloğa yazabilirsin.

Geveze dedi ki...

vitray gibi olmuş, çok çok güzeell :)

Deli Anne dedi ki...

Çizim harika, harikai harika olmuş Şuşum.. bayıldım gene

Kurbiş Pasta ve Kurabiye Tasarım Evi dedi ki...

Şuşu ellerine, kollarına sağlık... Bir kez konustuk sonra sessiz kaldik, iletisim icinde kalmak dilegiyle, kolayliklar dilerim.

Burcu/Kurbis Pasta

ŞuŞu dedi ki...

-Kırmızı badana,
-Meralciğim, Teşekkürler:)

-Buğday Tanesi evettt ediyoruz edeceğiz:)

-Zeynepciğim blogunda rastlamıştım resimlerine çok hoşlardı:) Evren sesini duysada çizmeye başlasan keşke:)

Profösör tamam görelim:)

ŞuŞu dedi ki...

Red Riding Hood çok hoşsun çekinmekte neyin nesi:) Ben mailine atarım,Umarım sever Ashley. Öpüyorum ikinizi de:)

ŞuŞu dedi ki...

-Geveze teşekkürler:)
-Profösör teşekkürler:)
-Deli Annem teşekkür teşekkür eder ŞuŞu:)

ŞuŞu dedi ki...

Burcu teşekkürler:)

Bir telaşedir gidiyor hayat,çok haklısın iletişim içinde kalmak dileğiyle:)Ama takip etmiyor değilim yaptığın o güzel pastaları. Harikalar:)

Çokk çokk sevgilerle...

Dışavurum dedi ki...

Ay Şuşu, kuzum. Mest oldum...

Adsız dedi ki...

Ah ŞuŞu'm geldim amano kadar yoğunum ki! Bu çizimini ve Oip'in çizimini çok güzel baskı şeklinde çıkartacağım onümüzdeki ay.İzin için çok tesekkür ederim.Ashley'nin hayalleri gibi bu ve bi alttaki çizimin.
Mail adrsm; academycolleges.abg@hotmail.com
Haziran sonu gibi geldiğinde sana yollarım resimleri hatta bloga bile eklerim.Tekrar tesekkurler arkadaşım.

Ps:seni ve 1-2 arkadaşımı birtürlü blog listeme ekleyemiyorum :( java0 hata yaziyor bir fikrin varmidir neden?

Adsız dedi ki...

academycolleges.abg@gmail.com olacak.yanlis yazmisim kafa karman çorman olunca tabii normal.

Adsız dedi ki...

Dayanamadım ekledim bloğumun köşesine haftanın çizimi adı altında.Mail bekliyoruz senden şule'cim.

ŞuŞu dedi ki...

Sedacığımm kuzum çok şirinsin:)

ŞuŞu dedi ki...

Red Riding Hood yüzümü güldürdün:) Çok tatlısınız ana kız:)
Gönderemedim biliyorsun malum sebeplerden dolayı,birazdan atıyorum mailine.

Öperim ikinizi de:)