4 Şubat 2011 Cuma

ŞuŞu Tavsiyesi :) Bu Süpriz Kaçmaz ♥♥

Ajanda günden güne büyüyor,keyifleniyor,yenileniyor daha daha ne yaparız okuyucularımızı nasıl mutlu ederiz diye bütün ekip kafa patlatıyor :) Dergi yayına çıktığı andan itibaren bir sonra ki sayı için çalışmalar başlıyor, tatlı bir telaş alıyor herkesi. Derginin yayınlanması ve ardından sizden gelen yorumlar da kaymağı oluyor bu işin. Desteğiniz için, Ajanda'yı sevdiğiniz için, yanımızda olduğunuz için herkese çok çok teşekkürler:)



Biz de bu ay okuyucularımız için hoş bir süpriz yapalım dedik.
Bu hoş süprizi öğrenmek ve belki de şanslılardan biri olmak için Buraya  lütfen

4 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Şuşu'cum bu ajandayı çok sevdim ben siz mi çıkarıyorsunuzü katkım olabilir mi acaba?
Sevgiyle kal...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ajandaya uyeyım.
sansımı da denıyorum:)

ŞuŞu dedi ki...

Özlem Merhaba:)
Evet biz 10 kişilik bir ekibiz hepimizin blogu var:)
Ajandayı sevdiğine çok sevindim.
Aklımızda olsun Özlemciğim ben Editörümüze de söylerim tabi ama sanırım,yani en azından şimdilik ekibe yeni bir katılım söz konusu değil.Ama dediğim gibi Editörümüz Sinem'e söyleyim yine de:)

Çokk çokk sevgiler...

ŞuŞu dedi ki...

Zeynepciğimmm Şansın Bol Olsun:D