18 Nisan 2011 Pazartesi

Ankara soğuk,Ankara gri,Ankara yağmurlu:/

27 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Aynen şu an İzmir'in olduğu gibi:(

Adsız dedi ki...

izmir de farksız sayılmaz gece yağan yağmur sesiyle uyandık şiddetli bir yağmur şimdide kapalı bir hava :(

weekend lover dedi ki...

iste bu yuzden bu sehri sevemedim gitti!

ŞuŞu dedi ki...

Nisan ayından ümidimi kestim ben iyice,bari hafta sonları bi güzellik yapsaydı.bataniyenin altında tüm günümü öldürebilirim :( Gitsin artık bu gri gıpgri bulutlar...

ŞuŞu dedi ki...

Burcuuu:)Severim ben şehrimi:) Benim derdim bulutlarla:D Hem bak İzmir'de aynıymış:)

Adsız dedi ki...

Hafta sonu Ankaradaydım..Valla bende sevemedim oraları..Bir şeyler eksikti sanki..O da biraz renk diye düşündüm..

Gezi/yorum... dedi ki...

Evet bu gün ankara kapalı ve yağmurluydu.. birde bu mevsimde polen alerjisinden muzdarip olanlar var.. onlar için yağmur, polenlerin yere inmesi ve bir kaç gün rahat nefes almak demek..
o yüzden ben yağmurdan hiç şikayet etmedim.. hatta memnun oldum.. :)

Unknown dedi ki...

yağmur yağıyor arap kızı camdan bakıyor :))) senin kız daha bir güzel ama ellerine sağlık bizim buralarda sanki kış gibi soğuk sevgiler canım güzel haftalar...

Berna dedi ki...

İzmir'den bir ses de benden olsun ;)
Gri gökyüzü ve soğuk hava, bize baharı unutturdu.

Baharı severim ben oysa...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ankara'nın bu haline alışık olmalısınız:)
Yakında güneşli günlerinizin olması dileklerimle...

Gezi/yorum... dedi ki...

Berna hanım, anlaşılan bu gün bütün Türkiye yağmurlu ve kapalı :)

kara kitap dedi ki...

:((( gri,soğuk,yağmurlu hava gitsin artık.

güneşli perdelerinle kalp çiçeğini seveyim. :))

ŞuŞu dedi ki...

Kara kitabım:) Gitmiyor gitmiyor daha bir yağmurlu daha bir gri bugün:/
Öpüyorum:)

ŞuŞu dedi ki...

Baykuş Gözüyle Mevsim bahar olunca alışkanlıkları unutup hayallere dalıyor insan:) Birde bu kadar üst üste yağmur ve gri gökyüzü sıktı,arada güneş çıksa.ne güzel olur:)

Sevgiler...

ŞuŞu dedi ki...

Berna yağmurluydu,griydi,soğuktu. Bugünde nur topu gibi bir sisimiz oldu:))
Bende bahar'ı severim ardından gelen yaz'a ise bayılırım:)

Sevgiler...

ŞuŞu dedi ki...

Burcucuğum arap kızı hala camda,bakıyorrr bakıyorrr,bakıyorrr:)
Sana da mutlu haftalar canım:)

ŞuŞu dedi ki...

Geziyorum evet haklısın sizin için gayet iyi oluyor.benim eşimde polen alerjisinden müzdarip olanlardan ama ben hep kendi tarafımdan bakıyorum,bencillik işte:)

O zaman sizin adınıza sevineyim zaten havaların düzeleceği de yokmuş bir süre:)

Çokkk çokkk sevgiler:)

ŞuŞu dedi ki...

Hayatın süs payı,bilmem ben severim Ankara'yı. Başka yerlere giderim beğenirim,Ankara'dan çokk çokk güzel derim ama yaşamaya gelince olmaz yapamam:)Keyifli bir bağımız var bizim. Ama başka şehirlerin insanlarının sevmemesini de anlarım:)

Sevgiler...

Deniz dedi ki...

Al İstanbul'dan da o kadar

Meyra dedi ki...

işte tam bu haldeydim ben dün akşam yağan feci yağmura karşı melül melül baktım pencereden:(( artık bitsin gerçekten sıktı bu gri havalar sana katılıyorum kayıtsız şartsız:((

ayci dedi ki...

burasıda öyle. ama olsun. ben yinede mutluyum. hem bak ciceklerin kalp açmış :)

zuzuların annesi dedi ki...

çizimlerini çok seviyorum, cümlelere bedel...
ve bugün bursa da güneş çıktı,
umarım Ankara da öyledir...
sevgilerimle:)banu http://www.ciftekavrulmushayat.com/

tülin dedi ki...

Ankara yı pırıl pırıl aydınlatan varlığın için teşekkürler Şuşu.

ŞuŞu dedi ki...

Deniz,Meyracığım güneş açtı:) Gerçi hala soğuk ama ben buna razıyım,gökyüzünde yok gri bulutlar:D

ŞuŞu dedi ki...

ayçi beni bu havalar mahvedecekti ki 2 gündür mavi gökyüzüne uyanıyorum şimdi iyiyim:)
Hep mutlu ol:)

ŞuŞu dedi ki...

banuuu çizimlerimi sevenleri bende çok seviyorum:D Ayrıca çokk çokk teşekkür ederim. Veee Ankara'da güneş var artık,tekrar kaçıp gitmezse tabii:))

Kocaman sevgiler...

ŞuŞu dedi ki...

Tülin hanım bende çokk teşekkür ederim,harika bir gündü:)

Sevgiler çokkk...