1 Haziran 2012 Cuma

bi nevi yaşıyorum herşey yolunda yazısıdır kendileri...


Çok yorgunum iş güç gırla vakitsizlikten kıvranıyorum diye söylenmeyeceğim . Evet zamanla olan bir sıkıntım var yetiştiremediğim neyi ne zaman yapacağımı şaşırdığım doğrudur. Bilgisayar başında sabahladığım 30 küsür saat uyku nedir unuttuğum görüldü evet. E haliyle yorgunum da. Ama bunun yanı sıra keyifli işlerle meşgulum bir ara ekleyeceğim,anlatacağım. Sonra ara sıra bozulsada başıma acayip işler açmayan sağlığım var. Şükranlarımı sunuyorum kendisine. İyi bir yıl geçirdim şu ana kadar bundan sonrasıda fevkalade geçsin hiç olmadı bugünümü aratmasın istiyorum hepsi bu. Çokça yazamadığım daha çok çizdiğimden olsa gerek şimdilik bu kadar. Yine çizim yazı alakasızlığı gün gibi aşikar ama  bi süre böyle ayrı tellerden çalabiliriz afola:)

1 yorum:

SaÇaKLı dedi ki...

burda olmasa twitterdan o da olmadı instagramdan takipteyiz ama daha çok uğrayınız :)