24 Ağustos 2012 Cuma

logolarımmmm




11 yorum:

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ben de istiyorum ben deee:)

Heyyfi dedi ki...

Çokkkk güzel olmuş.
Ellerine sağlık şuşu.
Sevgilerimle...

coraline dedi ki...

her yer bu kızlardan dolacak isimli teorimmmm....

A-H dedi ki...

SuSu sana mail atmistim ulasamadim bir turlu :(

Angel dedi ki...

Yaa bendee cızım yapmak ıstıyorum banada ogretın nasıll bu tatlı resımler cıkıyor ortaya (:

Angel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Heyyfi dedi ki...

Sevgili şuşu nerelerdesin. Uzun zamandır yeni bir haber yok senden. Bekliyoruz :) çizim olur, yazı olur. Bir ses istiyoruz.
Sevgilerimle...

ŞuŞu dedi ki...

A-H cok özür dilerim mutlaka atlamış olmalıyım:/ tekrar atsan ve kusuruma bakmasan.

A-H dedi ki...

Hic sorun diil hemen atiyorum :)
Profilindeki mail adresine (sulebalmumcu@hotmail.com) atmistim ama bu adres aktiftir herhalde?

nur ozturk dedi ki...

ne kadar güzel şeyler bunlar (:

shelikestravelling.blogspot.com

burun estetigi dedi ki...

Hi………….
Thanks for Your great information , I like it !!!!

Is any one give info releted to cosmetic surgery Burun estetiği ??

Hello all Dr.Yakupavsar one of best Op.Dr in cosmetic surgery. His company name Yakup Avsar. the very famous compnay releted to plastic surgery & cosmetic surgery etc..... One best think this person is doing most of the turkey Actor and actress plastic surgery and nose surgery and cosmetic surgery .

you must take advice form him related to this matter. for the better know you contact this address www.yakupavsar.com
Mardin Ebulula Street Violet Street Number: 1
Akatlar / Istanbul (Bjk College Behind) pin-304080
Burun estetigi