16 Temmuz 2012 Pazartesi

36 yıl önce tamda bugün beni bir yengeç getirmiş...


17 yorum:

Lunarita dedi ki...

güzel yaşların olsun şuşu. ^^

sevgiler,
luna.

okuryazar naneşekeri dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.

o yenge. yarın da beni getirecek :)

Sibelbek dedi ki...

Mutlu yaşlar canım. Güzel günler senin olsun :)

hepsusluydum dedi ki...

Aferin o yengece :)Nice nice yıllara sevgili Şuşu...

kara kitap dedi ki...

happy börtleeeek şuşu. kesin yengeç getirmiştir, yaz bebesi... :))

bilge ve annesi dedi ki...

Ne iyi olmuş Şule, canım doğum günün kutlu olsun, nice güzel upuzun yıllar diliyorum

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar ( ama zor biliyorum, ah biz yengeçler :))

Gulcin dedi ki...

nice guzel yaslara :)

tuğba canyurt dedi ki...

mutlu yıllar sevdiklerinizle güzel bir ömür dilerim

GÖNÜL dedi ki...

nice senelere sağlık ve mutlulukla

severim deliyi dedi ki...

mutlu mutlu ve niceeee mutlu yıllara:)

Adsız dedi ki...

aferin yengece :)

Meyra dedi ki...

güzel saçlı yengeç kadını yeni yaşın güzel yüzünü hep güldürsün;)

tülin dedi ki...

İyi ki doğmuşsun güzel kız.Yeni yaşın kutlu olsun.Öpüyorum.

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Gecikmeli de olsa: Nice sağlıklı ve mutlu senelere Şuşum, iyi ki getirmiş seni o yengeç :*

Anne İş'te dedi ki...

nice niceleri olsun Şuşu'cum;musmutlu ol dilerim

Yüreğimin İklimi dedi ki...

nice senelere ücreti ile blog dizayn ettirmek istiyorum tanıdığın birileri varmı?