15 Şubat 2009 Pazar

....

Bir insanın bir insandan yardım istemesi ne eziyetli, ne tuhaf, ne salak saçma birşeymiş yaaa. bu dünyada herkes kendi işini kendi becermeli kardeşim. kırk tane lafla, rica minnetle yapılacaksa ayyy yapılmasın lütfen daha iyi.
İçinden çıkamadığın birşey var ve o an en yakınında bulunan kişiden yardım istiyorsun, istediğin şeyi anlatana kadar bir dert, anlattın diyelim karşıdakinin anlaması ayrı bir dert, hadi oda anladı diyelim, keyfe gelip yapması ,hadi onuda yaptı diyelim ki en zor aşama sanırım bu. burayıda atlattıktan sonra çene kısmı kalıyor ki bu benim midemi en çok bulandıran kısımdır. ne var bunda yapılmayacak,yarın yapsak olmazmıydı,ne acelesi vardı falan falan filan. hay allah nereden söyledim dilimi eşek arıları soksa daha mı iyiydi ki acaba? dedirtirler insana. neyse problem çözülmüş,kısa tutulan bir şikayet konuşmasından sonra istediğim şeyi başarmış ama içimde ki fırtınaları henüz dindirebilmiş değilim.
Bu arada pinoya acilll şifalar diliyorum, bende oldukça kötü bir hafta geçirdim,çok çetinmiş bu kışın mikropları. öykü ,baba ,anne şeklinde paslaştık durduk gribimizi. şimdi iyi sayılırız,en azından daha iyi :)

Hiç yorum yok: