12 Mart 2009 Perşembe

ZAMAN HERŞEYİN İLACIYMIŞ,DAMARDAN ALABİLİRMİYİM LÜTFEN

uzun uzun keyifsiz zamanlar geçirdikten sonra hayata yeniden döndüm sanırım. sanırım diyorum herşey tam anlamıyla düzelmiş değil malesef. daha doğrusu düzelecek birşeyde yok,olumlu olumsuz başa gelenlerle yaşamayı öğreneceğiz bize düşen bu. hayatla alakalı atılan tüm nutuklar dostlarla arkadaşlarla edilen sonbetlerde ki içli laflar falanlar, filanlar.meğer hayat insanı beklenmedik zamanlarda al aşağı edebiliyormuş. ki ben her zaman hazırlıklı olduğumu sanırdım. ama düşünmek değil yaşamakmış gerçek olanı. bu gerçeğin içinde bulunmak canımı biraz fazla yaktı ama zamanla yaralar sarılıyor. ve nasıl bir duygu ise bu,daha kötüsünü düşünüp bunada şükür diyebiliyoruz. sanırım yaraları sarmanın en iyi yollarından biride bu.
yarın dahada güzel olacak,olmalı!!!!
bekliyorum,istiyorum,umutluyum :)
herkese mutlu ve sağlıklı yarınlar :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Mevcut durum içinde yaşananlar, daha kötüsünü yaşamadıkça insana hayat darbesi gibi geliyor. Özümüzde hep iyiyi istemek var. Arada kötüyü görüp şükretmek insanı rahatlatsada hep daha iyiye yönelme umudunu taşımak gerek. Daha iyiye güzele ulaşman dileğimle seni kutluyorum.